توسعه روستاها باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

 

  به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' دخیل عباس زارع زاده ' در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مركزی مهریز از تلاش های دولت و نظام در 34 سال گذشته در مناطق روستایی قدردانی كرد .

وی ادامه داد: در این سال ها به بركت انقلاب اسلامی كارهای بسیار خوبی در بخش های مختلف برای مناطق روستایی صورت گرفته ، ولی هنوز كافی نیست و باید اینگونه فعالیت ها و خدمات گسترش یابد .

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه روستائیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و همراه با سایر افراد در خدمت نظام و ولایت فقیه بوده اند، گفت: خدمت به مردم و روستائیان یك وظیفه مهم محسوب می شود.

زارع زاده افزود: باید فعالیت های فرهنگی ، عمرانی و اشتغالزایی در سطح روستاها بیشتر شود تا زندگی در روستاها مقرون به صرفه و فعالیت های اقتصادی برای مردم شریف این مناطق در آمدی به همراه داشته باشد .

وی خاطرنشان كرد: باید به سمت توسعه عملی روستاها رفت و دهیاران در این مناطق محور امور مردم قرار گیرد و پاسخگوی فعالیت ها ، برنامه ها و اقدامات متعدد باشند .

نماینده مردم شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شورای اسلامی گفت: امكانات در مناطق روستایی باید طوری تعریف شود كه مردم سخت كوش روستاها به منافع خود برسند .

زارع زاده خاطرنشان كرد: برای عمرانی و آبادانی بیشتر روستاها به یك عزم جدی و همكاری عمومی نیاز است كه این امر به بركت انقلاب اسلامی اجرایی خواهد شد .ك2

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 80525881 تاريخ انتشار:15/11/1391 - 08:05

 

غریبه:باز هم جای شکر داره. ولی کاش یه نفر این سایت رو به مسولین معرفی میکرد.



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت12:56---16 بهمن 1391
باز هم جای شکر داره.
ولی کاش یه نفر این سایت رو به مسولین معرفی میکرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.